laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Gwan James Pieters - WaarBenJij.nu laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Gwan James Pieters - WaarBenJij.nu

laatste dag in China

Door: Gwan James

Blijf op de hoogte en volg Gwan James

08 November 2009 | China, Beijing

Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag. Het was nogal wat, afscheid nemen is toch iets mafs. Ik heb veel vrienden gemaakt hier in Beijing en eigenlijk denk ik dat ik nu pas dit bedrijf begin te leren begrijpen. Jammer dat ik wegga, het was een leuke en nuttige ervaring, maar ik moet ook weer verder met mijn master Dynamics and Control of Aerospace Vehicles studie.

Vandaag hebben Antje en ik de Drum tower bezocht dat 5 minuten wandelen is vanaf ons huisje in Houhai. Deze toren is eigenlijk de kerkklok van oud Beijing, alleen in plaats van een mechanisch uurwerk, moesten mensen de mega trommels slaan en in een nabijgelegen toren de bronzen bel van 13 ton luiden.
Het was wel een beetje een maffe dag, omdat we wisten dat we vanaf vanmiddag wanneer Antje voor haar werk naar Nanning vliegt (Nanning ligt in de provincie Guanxi dat in het zuiden ligt van China.) ik de volgende dag naar Nederland zal gaan. Dus op het vliegveld hebben het afscheid leuk gemaakt met een illy koffie en een lekker ijsje bij de Haagendas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Stage bij Goldwind Beijing

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

laatste dag in China

28 Oktober 2009

Windfarm Dafeng

25 Oktober 2009

Nederlanders, Afscheidsfeestje, China Windpower 09

16 Oktober 2009

Japan vakantie

13 Augustus 2009

Longhua en Chengde
Gwan James

Voor mijn studie Luchtvaart - & Ruimtevaarttechniek ga ik op stage bij Golwind Beijing. Daar ga ik de bedachte windturbine-controlle-modules van Goldwind testen in een computersimulatie.

Actief sinds 25 Juni 2009
Verslag gelezen: 4148
Totaal aantal bezoekers 28955

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 09 November 2009

Stage bij Goldwind Beijing

Landen bezocht: