Danseressen uit Urumqi - Reisverslag uit Beijing, China van Gwan James Pieters - WaarBenJij.nu Danseressen uit Urumqi - Reisverslag uit Beijing, China van Gwan James Pieters - WaarBenJij.nu

Danseressen uit Urumqi

Door: Gwan James

Blijf op de hoogte en volg Gwan James

30 Juli 2009 | China, Beijing

Afgelopen dinsdag (29 juli 2009) was er een voorstelling van danseressen uit Urumqi die dan hun manier van dansen (buikdansen, met de schouders en nek swingen) lieten zien met af en toe een schelle groepsgil tussendoor.

Deze voorstelling werd afgewisselt met andere 'artiesten', binnen het bedrijf. De meesten zijn goed, maar er waren ook een aantal die op een andere manier vermakelijk waren. Maar het publiek bleef altijd wel beleefd... na wat gelachen te hebben ;)

Daarna werden King en ik uitgenodigd om ook te komen dansen. Haha!

Dit vermaak werd geregeld door Goldwind.

Dit alles had echt iets weg van een weekafsluiting op de basisschool! Heel gezellig maar soms een beetje knullig. Maar iedereen heeft een goed excuus hier... het is niet hun baan om artiest te zijn. Maar iets in de R&D. Morgenavond zal ik richting Hangzhou gaan om op tijd te zijn voor de Wushu wedstrijd waar ik aan ga meedoen.

• 30 Juli 2009 - 09:55

Judith (taiji):

Hoi Gwan,
    leuk om je belevenissen te volgen op je blog. Zo te zien vermaak je je prima. Veel succes in Hangzhou! :)
    Groetjes, Judith

• 01 Augustus 2009 - 17:24

Durk:

De sfeer zit er in ieder geval goed in bij jou op het werk. Ik denk bij buikdanseressen altijd aan Turkije, maar in China weten ze dat dus ook te waarderen, ha ha.
    Ben benieuwd naar je verslag van de wushu-wedstrijden in Hangzhou. Veel succes!